GRAND MASTER

این وبلاگ محل قرار گیری فایل ها و آموزش های ویژه به صورت رایگان است!

GRAND MASTER

این وبلاگ محل قرار گیری فایل ها و آموزش های ویژه به صورت رایگان است!

رفع ارور d3d هنگام اجرای بازی mortal kombat komplete edition

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ب.ظ

رفع ارور d3d و شناسایی نکردن کارت گرافیک هنگام اجرای بازی mortal kombat komplete edition


می دونم که خیلی از شما ها با هزار ذوق و شوق این بازی رو دانلود و نصب کرده اید اما وقتی خواستید
آن را اجرا کنید، این ارور همانند آب سردی روی سر شما ریخت ولی نگران نباشید چون من طی یک تجربه
شخصی توانستم این ارور ها را رفع کنم پس اگر شما هم می خواهید بازی را اجرا کنید، دستور العمل های
موجود در ادامه مطلب یا کار های توی فیلم رو انجام بدید تا طعم شیرین این بازی را بچشید.



قبل از اصلاح ارور این کار هارو انجام بدهید

1-کارت گرافیک خود را آپدیت کنید

روش اصلاح ارور

1-کلید های win+r رو فشار بدید یا run رو اجرا کنید.

2-کلمه %appdata% رو بنویسید و enter رو فشار بدید.

3-پوشه ی mkke رو پیدا کنید و وارد آن شوید.

4-فایل dxdiag رو با نت پد باز کنید.

5-دنبال چهارمین سر تیتر یا displaydevices بگردید.

6-سپس زیر تیتر های displaymemory و dedicatedmemory و sharedmemory را پیدا و مقدار آن ها را به 8096 تغییر دهید.

7-تغییرات را ذخیره و از فایل خارج شوید.

8-بر روی فایل راست کلیک کنید و وارد propertise شوید.

9-read only را فعال کنید و ok را بزنید.

10-بروید و از بازی لذت ببرید.

فیلم

فیلم رفع ارور با حجم 15mb - لینک مستقیم

نظرات  (۷۷)

اقای فلاحی دمتون گرم یعنی پدرم در اومد نتونستم درستش کنم از تو وب شما درستش کردم   واقعا دمتون گرم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 
مممممممننننووووونننننممممم ازتون
پاسخ:
اختیار دارید
بازم نشد
پاسخ:
دوست عزیز لطفا کار های گفته شده را به دقت انجام دهید
در ضمن اطمینان دارید که حداقل سیستم برای اجرای بازی رو دارید؟
داداش
لایک داری
ردیف شد

پاسخ:
امیدوارم از بازی لذت ببرید
حلالت باشه شیرمادرت،سپاس
پاسخ:
اختیار دارید
ویندوز10من بعد از اپدیت این ارور رو داد که هزاران با هی ویندوزم رو دوباره نصب میکردم ولی با ترفند شما درست شد...........مررررررررررررررررررسی 09174419414
پاسخ:
ممنون که حاصل دسترنج ما رو با نظر مثبت خود پس دادید
داداش واقعا دمت گرم.دوروزه رو همین گیرم.
پاسخ:
خداروشکر که بالاخره درست شده
دمت گرم بابا یه روز بود با این بازی درگیر بودم
سلام.
واقعا دمت گرم.خیلی کارت درسته.
اصلا فک نمی کردم این ارور اینجوری درست شه.
تشکر فراوان
آقا دمت گرم
جدا
حال دادی
خدا خیرت بده رفیق
عالیییییییییی بود 
اقا بازم اون ارور رو میده ........ویندوزم ده هستش تمام راه حل ها رو رفتم
واقعا عالی بود
بعد از دوهفته بالاخره تونستم با راهنمایی شما
بازی رو اجرا کنم و جلوی پسرم سربلند بشم
خدا خیرتون بده که اطلاعاتتون رو با دیگران به اشتراک میذارید
تازه کلی هم چیز جدید یاد گرفتم
من میزان حافظه رو 4048 گذاشتم تا بازی درست اجرا بشه
ضمنا مجبور شدم رزولوشن نمایشگر رو هم روی 720*1024 تنظیم کنم
آقا ، بازم ارور رو میده ، بعد از اینکه اون 3 تا رو تغییر دادم و سیو کردم ، می رم بازی رو باز میکنم ولی اون ارورو میده ، وقتی دوباره می رو می بینم ، عدد ها دوباره همون هایی هستن که بودن
سلام من بازی مورتال xl رو از دوستان گرفتم
و مشکلم این هست که بازی لوگو نمایش داده می شود ولی اجرا نمی شود
و پوشه mkke برای من هست mk10 فایل درونش یدونه است اون رو پاک کردم ولی همچنان بازی اجرا نمی شود
لطفا اگر می شه راهنمایی کنید
تشکر فراوان
ببخشین سیستمم
cpu=i5
گرافیک=2 geforce
ram=12 gb
سلام من همه کارا رو کردم بازی هم اومد بالا اما بعدش دوباره پرید بیرون
این ارور میاد

D3D eror:0x887601c
دمت گرم داداش یدونه ای
سلام خییییییییلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم
دمت گرم شارژمون کردی
خدایی خیر ببینی.عاقبت بخیر بشی.واقعا ممنون
خدا پدرتو بیامرزه.دستت درد نکنه داداش
من خیلی گشتم ولی هرجا یه چیزی نوشته بود که فقط به درد خودشون می خورد . ولی در کمال ناباوری دستورالعمل شما جواب داد  خیلی ممنون که تجربیاتتون رو به اشتراک می گزارید ./.

دمت گرم حالم گرفته بود بعد از دانلود دیدیم باز نمیشه
سلام مشکل من اینه که وقتی می خواهم تیّم را أدیت کنم إز بازی خارج می شه قبلا أین طور نبود چی کار کنم
WIN+r رو کلیک و به پوشه mkke برید . توی dxdiag رده چهارمش چند تا مموری می بینین . عددهاش رو 4096 یا 8096 کنید . بعد از سیو روی ماوس کلیک راست و به properties برید و حالتش
Read-only بشه . بعد به فایل options برید . یه عدد 125 هست اونو 4024 و مثل فایل قبلی حالت رو Read-only کنید . اگه نشد اون دو فایلی که گفتم رو یه جا کپی کنید و بعد حذف کنید . بعد از حذف کردنش ، رو فایل مورتال کامبت 9 کلیک کنید تا همون دو فایل تسخیر شه برگرده . سپاسگذارم . اگه راهی نبود اسمم محمد عباس زاده هست و به شماره 09146849492 زنگ بزنید تا کمکتون کنم . 
شخصیت منم تو مورتال کامبت فقط کونگ لائوه عاشقشم . من ساکن اردبیلم .
داداش نوکرتم . این راه رو هم با اجازه من کشف کردم . خخخ . ولی این راهی که گفتم رو حتما انجام بدین . فقط بازی من کند هستش میشه راهنمایی ام کنید . خیلی ممنون میشم اون موقع اردبیل که بیاین قدمتون رو چشم . یاشاسین سیز (ماشاالله به شما) و یاشاسین آذربایجانان اردبیل (ماشاالله به آذربایجان و اردبیل)


اگه میخواین فایلش رو نصب کنید نمیشه اجرا رو بهتون یاد بدم . اول تو درایو کم حجم یه پوشه به اسم Program Files ایجاد کنید . بعد توش یه پوشه به اسم MKKE ایجاد کنید . بعد برین تو دی وی دی 1 کرک های کمبات رو توش بندازید . بعد نصب کنید . اکه مشکلی اومد که توش سه نوشته ABORT و INGORNE و RETRY بود ، INGORNE رو بزنید 
(ولی واسم لوکیشن دو جا نیومد) . اگه مشکلی اومد که توش کلمه دیسک دیدید دی وی دی بعدی رو بذارید و بعدی رو بذارید و ..... تا بازی نصب شه و حال کنید . 
اگه مشکل نصب مد داشتید . باید زنگ بزنید چون توضیحش خیلی خیلی زیاده . 
راستی برای شما شخصیت کریتوس هست . برای من که نیست . میخوام امتحان بدم قبول که شم بابام برای من پلی استیشن ویتا بگیره کریتوس رو نصب کنم . چطوری کریتوس رو به کمبات بیارم . دوستم به اسم نیما تو اردبیل کریتوس رو داشت حضرت عباسی .
راستی نگفتم . WIN+r رو که کلیک کنید . عبارت %appdata% رو بنویسید بعد کلیک کنید . ببخشید .
دیگه من قید پلی استیشن ویتا رو زدم . پلی استیشن 4 پرو _ کد ریجن 2 _ یک ترابایتی خریدم و قیمتش 4 و نیم میلیون هست . همین چهارشنبه خریدم . نه تا بازی توش نصب کردم که یکیشون کمبات کامپلت ادیشن هست . این پلی استیشن ، بازی های پلی 1 ، 2 ، 3 ، ویتا و حتی همراه را نصب و اجرا میکنه . 
بهترین تلویزیون برای بازی با پلی استیشن 4 پرو ، تلویزیون Sony 43X8000E هستش . قیمت اون 6 و نیم میلیون تومن . قابلت رو نداره قارداش (یعنی داداش) . 
داداش دمت گرم . ایول داری 
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۵۷ محمد مهدی فلاحی (مدیر سایت)
سلام دوستان از همه شما صمیمانه بخاطر کامنت های مثبتتون ممنونم.
من یه معذرت خواهی بزرگ به همه دوستانی که نتونستم جواب سوالاتشون رو که تو کامنتا پرسیدن بدهکارم.

متاسفانه حدودا سال پیش این موقع ها بود که ایمیل و پسورد سایت رو فراموش کردم و دستم از پنل کاربری کوتاه شد.

واقعا کمال تشکر رو ازتون دارم دوستان، امیدوارم زکات علممو داده باشم.
داداش کارت خیلی درسته برا من که بازی باز نمیشد باز شد با روش شما خدا خیرت بده
دمت گرم داداش

عاااالی دمت گرررررم
دادش اصن من پوشه ی mkke ندارم چع
عالی یعنی واقعا عالی😍😍😍😍
داداش مسخره گرفتی باز نشد
سلام
من وقتی بازیو نصب میکنم فقط یه بار بازش میکنه و وقتی بازی رو میبندم دیگه بازش نمی کنه؟

ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
haji dameeeeeeeeeeeeeeeeet garm

khoda kheyretoon bede merc :X

سلام من این کار رو کردم اما پوشهmkke نبود unable to execute file: l/fairlight/cracktro.exe createprocess failed, code 267. the directory name is invalid. ارورشم اینه 

لطفا راهنمایی کنید

من اولین باریه ک تو عمرم تو نت دارم نظر میزارم برا این بازی سه بار الکی ویندوز عوض کردم از رو وبسایت شما مشکلم حل شد خدا خیرتون بده تو این اوضوع کرونا و قرنطینه بشینیم بازی کنیم خخخخ

پوشه mkkeرو بزنیم read onlyیا dxdiag

تشکر فراوان. 

داشتم قید پولی رو که دادم میزدم. 

خدا خیرتون بده براتون آرزوی سلامتی دارم. 

مرسییییییی درست شد

آقا یک دنیا ممنون. دمت گرم. فقط یه سؤال برام پیش اومد, این کار کیفیت گرافیکی بازی رو کم نمی کنه؟

سلام.

ببخشید یه سوال داشتم خواهش میکنم زود جواب بدید بهم.

من همین کار رو انجام دادم و بازی اجرا شد ولی مثلا وقتی که از بازی بیرون میرم و میخوام مجددا وارد بازی بشم بازی رو اجرا نمیکنه ارور خاصی هم نشون نمیده و باید دوباره برم اون ها رو حذف کنم و بازی رو بزنم رو حالت اجرا تا دو تا فایل رو بسازه و مجددا تنظیم کنم تا بیاد. 

خواهش میکنم کمکم کنید مشکل کارم کجاست؟ 

سی پی یو ۳ 

رم۴

سلام من با این دستور العمل بازی درست شد ولی الان ارور اپلی کیشن میاره

میشه کمک کنید

بی نظیر بود خدا خیرت بده 

سلام. اقا من بار اول اجرا شد ولی بار دوم بدون هیچ ارور و خطایی لوگو رو نشون میده بعد میره باید چیکار کنم. در ضمن کارت گرافیکم اپدیت نکردم میشه مشکل از اون باشه ولی فک نکنم چون سری اول باز کرد... خواهشا سریعتر جواب بدین

سلام ممنونم میره داخل بازی ولی میره تطیم بازی یک کلمیه خارجی میاد نمیشه یچ کار نمیشه کونی خاشمکنم بگیدچیکار کنم 

وختی میره داخل بازی میره تو تظیمات بازی میره نین میاد  کلمیه خارخی نوشته ممنون میشم بگید

 

داداش دمت گرم انقدر اعصابم داغون بود هی میگفتم این همه نت دادم اخرش هیچی واقعا عالی بود.

حاجی راه حلت درسته ممنون ولی من بعدش خواستم دوباره برم تو دیگ هیچ اروری نیومد و دیگ بالا نیومد 

سلام آقای فلاحی دمت گرم خیر ببینی ایشاء الله دقیقا کارهایی که گفتید انجام دادم درست ولی قبل از اجرای کار های شما از من حتی لوگو رو هم نمیاورد نسخه FLT بازی بعد یک کرک از یک سایت خارجی فایل استیم ای پی ای دی ال ال کپی کردم محل نصب لوگو رو میاورد با همین ارور که در ادامه با روش شما درست شد خیلی ممنون و سپاسگزارم و اگر میخواهید فایل استیم بفرستم تا اگر موردی مثل نسخه بازی بنده باشه آموزش تون کامل تر باشه و همچنین فایل کرک و آپدیت سالم بازی رزیدنت اویل ۶ رو هم که در یکی از مراحل لودینگ رد نمیشه رو براتون بفرستم تا در سایت مفیدتون قرار بدید این جیمیل بنده هست pcgamer1379@gmail.com با سپاس فراوان.

سلام من اونا رو درست کردم اومد ولی وقتی رفتم بیرون دوباره اومدم نیومد لطفا کمک کنید

 

سیستم من قوی عه رم 6 عه اینم دقیق انجام دادم نیاورد کمک کنید 

من خیلی مورتال کمبت 9 رو دوس دارم 😭😭😭

دمتتتتتتت گررررررررررم مرد

من صاف شده بودم سر این

روشت رو رفتم درست شد 

مرسییییی❤❤

سلام مرسی خدا خیرت بده

داداش ناموسا دمت گرم من میخواستم کلا بازی رو بندازم اونور هرکار میکردم نمیومد.خدایی حلال داری  ایولا

damet garm

۲۸ مهر ۰۰ ، ۰۱:۱۹ مهدی اسدپور

واقعا دمت گرم عالیه کارت ای ولا

 

دمت گرم عالی بود

۱۹ اسفند ۰۰ ، ۱۳:۴۷ محمد یاسین
واقعا عالی بود دستت درد نکنه

سلام به سایت خوب شما 
ببینین من حدود یک هفته هست دارم دنبال راهش میگردم
همه چی رو تست کردم ولی نشد
گفتم این وب سایت آخریه که میام و تمام
اومدم کارایی که گفتینو کردم درست شد
واقعا ممنونم 
آقای ولاحی انشالله بهشت زیر پات باشه
دمت گرم
خدانگهدار

ببخشید آقای فلاحی
من از شما خواهش پوزش میکنم

 

سلام ببخشید مراحل رو رفتم ولی باز جواب نداد

ی بار باز شد

دفعه بعدی که اومدم بیرون دیگه نمیره داخل بازی

 

دمت کرم داداش 

دمت گررررمممم

دمت گرم دادشا، درست شد 

۲۰ تیر ۰۲ ، ۱۲:۵۹ حبیب موسوی

سلام داداش، دمت گرم خدا خیرت بده لایک داری قلب داری 

دمت گرم کار کرد 

داش این ارور میده

C:\Program Files (x86)\Mortal Kombat Komplete Edition\DiscContentPC\MKKE.exe

 

The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log or use the command-line sx

trace.exe tool for more detail.

همم داش من رفتم تو ران ولی پوشه mkkeنبود

داش این ارور میده

C:\Program Files (x86)\Mortal Kombat Komplete Edition\DiscContentPC\MKKE.exe

 

The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log or use the command-line sx

trace.exe tool for more detail.

همم داش من رفتم تو ران ولی پوشه mkkeنبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی