GRAND MASTER

این وبلاگ محل قرار گیری فایل ها و آموزش های ویژه به صورت رایگان است!

GRAND MASTER

این وبلاگ محل قرار گیری فایل ها و آموزش های ویژه به صورت رایگان است!

بهترین بازی های اعتیاد آور

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

بهترین بازی های اعتیاد آور

با سلام خدمت دوستان عزیز.

امروز با برترین بازی های اعتیادآور طول تاریخ کامپیوتر و کنسول ها اومدم خدمتتون.

اگر می خواهید با برترین بازی های اعتیاد آور طول تاریخ گیمینگ آشنا بشید و حتی اونارو تجربه کنید با ما همراه شوید.

لیست بازی ها:



نام بازی : Sherlock Holmes: Crimes & Punishments


سال تولید: 2014

سازنده: Frogwares

درباره بازی: 

بی شک یکی از محبوب ترین کاراکتر های امروزه شخصیت Sherlock Holmes می باشد. کاراگاه باهوشی که در بسیاری از فیلم ها و بازی های ویدئویی حضور داشته است و توانسته خیلی سریع در بین مردم محبوب شود. Sherlock Holmes Crimes and Punishments ماجراهای Sherlock Holmes معروف و Doctor Watson را دنبال می کند که به بازیباز اجازه می دهد ۶ پرونده ی قتل را برای تحقیق و بررسی انتخاب کند. در هر پرونده شما وظیفه دارید که گناه کار را پیدا کرده و معرفی کنید. اما اگر موفق به انجام این کار نشوید باعث گناهکار شناخته شدن یک انسان بی گناه شده اید. یکی از این پرونده های قتل، پرونده ی قتل Black Peter است. در این پرونده که اولین پرونده است، به ما روش کار تحقیقات را یاد می دهد. Sherlock Holmes این توانایی را دارد تا با مشاهده ی افراد،به جزئیات زندگی آنان پی ببرد و هم چنین می تواند سناریوهای یک صحنه ی جرم که در گذشته اتفّاق افتاده است را به صورت دقیق همراه جزئیات بازسازی کند. همچنین در این بازی از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاده شده است و دیگر از موتور اختصاصی Frogwares Studio استفاده نشده.


نام بازی: L.A. Noire

سال تولید: 2011

سازنده: Team Bondi

درباره بازی:

شهر بزرگ لوس آنجلس، که در زبان انگلیسی آن را به صورت L.A مخفف می کنند، شهری است که در سال ۱۹۴۷ به مکانی مهم در  آمریکا و به منطقه ای دلپذیر تبدیل شد. مردم با تلاش خود می توانستند ثروتمند شوند یا به شهرت برسند که این ها، شعارهای این شهر بزرگ بود. البته که آزادی های زیاد هم زیان ها و ضررهای مخصوص به خود را دارد و باعث می شود که عده ای از این آزادی ها، سوءاستفاده کنند و دست به دزدی، آدم ربایی و در نهایت دست به قتل بزنند. در این شهر بزرگ که جنایت در آن زیاد شده است باید نیرویی وجود داشته باشد تا دوباره بتواند صلح را در تمام شهر لوس آنجلس، برقرار کند. لوس آنجلس نیاز به یک قهرمان دارد تا بتواند جنایت را در این شهر سرکوب و صلح را در سراسر شهر، برقرار کند.


نام بازی: Broken Sword: The Shadow of the Templars

سال تولید: 1996

سازنده: Revolution Software

درباره بازی:

درباره این بازی باید بگم که گیمپلی قدیمی داره و به صورت دو بعدی سوم شخص(شیوه کنترل بازی gta 1) کنترل می شود.درکل اگه بخواهید توی این دوره زمونه اینو بازی کنید اکیدا بهتون توصیه اش نمیکنم.

نام بازی: Kona

سال تولید: 2017

سازنده: Parabole

درباره بازی: 

  • بازیکنان در بازی Kona با یک روستای مرموز و ساکت طرف هستند که رازهای زیادی را در خود پنهان کرده است.
  • یکی از چالش‌هایی که در این بازی وجود دارد، به آب و هوای سرد و خشن آن که نشان دهنده شرایط جوی کانادای شمالی است، برمی‌گردد و بازیکنان موظف هستند تا برای زنده ماندن از المان‌های محیطی کمک بگیرند.
  • این عنوان دارای 4 بخش متنوع و گوناگون بوده که هرکدام از آن‌ها حدود 3 تا 5 ساعت گیم پلی خواهد داشت.
  • موسیقی متن بازی Kona که توسط باند Curé Label نوشته شده، با حال و هوای بازی به خوبی عجین شده است.
  • داستان این بازی از طریق یک راوی و به صورت سوم شخص روایت خواهد شد.
  • به لطف بازه زمانی این عنوان که در سال 1970 رخ می‌دهد، بازیکنان به خوبی می‌تواند تفاوت‌های زمان گذشته را با زمان حال درک کنند.

نام بازی: The Vanishing of Ethan Carter

سال تولید: 2014

سازنده: The Astronauts

درباره بازی:

داستان های معمایی و مرموز جنایی از دیرباز، توسط آگاتا کریستی به رشته ی تحریر در‌می‌آمدند، ماجراهایی هیجان انگیز، نفس گیر و به شدت پیچیده که تا که لحظه ی آخر جز به دست هرکول پوآرو یا خانم مارپل حل نمی‌شدند، روایت هایی که خواننده را به زیبایی هر چه تمام تر با معما های پیچیده‌شان محسور خود می‌کردند و مدام مخاطب را به حدس قاتل یا قاتلین داستان وا می‌داشتند. هیجان خواندن و دنبال کردن داستان های جنایی یک طرف، هیجان و شور کارآگاه بودن و حل کردن معما ها به دست خودمان یک طرف دیگر! چه چیزی بهتر از آنکه خودمان نقش کارآگاه را در یک جریان مرموز جنایی ایفا کنیم و نقطه به نقطه به دنبال سرنخ بگردیم! چنین تجربه ای به خوبی در بازی (( ناپدید شدن اتان کاتر)) خلق شده و یک ماجرای معمایی پیچیده را در مقابل شما قرار می‌دهد.

نام بازی: The Witcher 3: Wild Hunt

سال تولید: 2015

سازنده: CD Projekt RED

درباره بازی:

«ویچر ۳: وایلد هانت»  یعنی ماجراجویی مطلق در دنیایی سرشار از شگفتی‌های غیرمنتظره و میخکوب‌کننده. استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت در قسمت پایان‌دهنده‌ی سه‌گانه‌ی حماسی فانتزی‌شان، نهایت معنای «ویچر بودن» را به نمایش می‌گذارد. «وایلد هانت» یعنی پوشیدن زره، احساس سنگینی یک شمشیر نقره‌ای و فلزی بر پشت و تاختن در دنیایی که به معنای واقعی کلمه بی‌انتها و مملو از غافلگیری‌هایی بهت‌آور، هولناک، زیبا و مدهوش‌کننده است. تمام عمق و احساس حاضر در «وایلد هانت» به این جمله ختم می‌شود که «ویچر بودن در چنین دنیایی یعنی چه؟» اعضای با استعداد سی‌دی پراجکت دور هم جمع شده‌اند و به این فکر کرده‌اند که چگونه می‌توان کاری کرد تا بازی‌کننده خودش را به عنوان یک «ویچر» باور کند. قلب روایت داستانی عاطفی، دنیایی غوطه‌ورکننده و تجربه‌ای قابل‌لمس، خلق شخصیتی قابل‌باور و نزدیک به مخاطب است. اعضای سی‌دی پراجکت به‌شکل کمال‌گرایانه‌ای این کار را از طریق داستان‌پردازی گسترده و گیم‌پلی چندلایه‌شان در «ویچر۳» انجام داده‌اند. شما در «وایلد هانت» خودتان را به عنوان ویچری باتجربه و گم‌شده در سرزمین‌هایی پر از اتفاقات محسورکننده و خطرناک حس می‌کنید. باور کنید، برخی اوقات این احساس ویچر بودن به حدی تاثیرگذار می‌شود که مدام حس می‌کنید قاب تلویزیون مثل آهن‌ربایی قدرتمند درحال کشیدن شما به دنیای داخلش است و هرچه هم پلک می‌زنید و برای فرار تلاش می‌کنید، قادر نیستید از میدان مغناطیسی این بازی فرار کنید.

نام بازی: The Wolf Among Us

سال تولید: 2013

سازنده: Telltale Games

درباره بازی:

گرگی در میان ما یک بازی در سبک ماجراجویی گرافیکی سوم شخص است. شخصیت اصلی بازی بیگبی ولف می‌باشد. تقریباً این بازی در سبک هم نوع خود یعنی مردگان متحرک است که جستجو کردن، انتخاب و یا برداشتن شیء و تصمیم‌گیری‌های مختلف (که برروی داستان اصلی تأثیر خواهد گذاشت) را شامل می‌شود.

نام بازی: Deadly Premonition

سال تولید: 2010

سازنده: Access Games

درباره بازی: 

اخطار مرگبار Deadly Premonition یکی از سری بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Rising Star Games طراحی و ساخته شده و به تازگی و به طور اختصاصی برای پلتفرم PC منتشر شده است . مردم شهر Greenvale به طرز وحشیانه ای به قتل می رسند و یک قاتل زنجیره ای آزادانه در شهر می چرخد . کاراگاه Francis York Morgan کسی است که باید به معمای این قتل ها پی ببرد . در میان کوه های سربه فلک کشیده حومه شهر آمریکا , باید راز قتل دانه سرخ را حل کند و از مکانی که موجودات فرازمینی و تبر به دست زندگی می کنند جان سالم به در ببرد . بازی پر از صحنه های هولناک و استرس زا است که باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده است . در این بازی می توانید جهان باز را تجربه کنید و به ملاقات و صحبت با مردم محلی و همچنین کشف مکان های مرموز بپردازید . ماموریت های جانبی هم در کنار داستان بازی وجود دارد که کمک می کند تا شما هرچه سریعتر به راز این قتل ها پی ببرید .

خب دوستان عزیز به پایان لیست بازی ها رسیدیم.

و اما منابع:

-گیم فا

-زوم جی

-گیم شات

-ویکی پدیا

-پاکت گیمز

-پی سی گیمر

نظرات  (۲)

۲۹ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۲۶ سنگ مصنوعی
سلام ممنونم از سایت خوب و ارائه این بازیه جالب .استفاده کردیم.موفق باشید دوست عزیز
حیف این آدرس که اینجا اشغالش کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی